۱۳۸۸/۱۲/۲۳

رجیم


وقتی شیاطین دوره ات می کنند ، یاد خدا می افتی

۲۴ نظر:

  1. اول بگم آخ جون من اول شدم

    پاسخحذف
  2. دوم بگم نمی دونم چرا خودم کامنتهام رو نم یبینم اما میگه منتشر شده

    پاسخحذف
  3. سوم اینکه خاله خیلی با جمله کوتاهت موافقم....

    همیشه دریای مصیبت کشتی نجات پروردگار را می طلبد

    پاسخحذف
  4. راست ميگي خاله
    اين شياطين توي به كسي نگو دوره ات كردن.بايد به خدا پناه برد:)

    پاسخحذف
  5. من قول داده ام ديگر كسي را دوره نكنم

    پاسخحذف
  6. @سارا
    مرسی عزیزم
    فقط خدا نجات دهنده است

    @م.پارسا
    اونجا فقط یه شیطون داره اونم منم
    :)

    @فرشاد
    معلومه آبجیت حسابی دعوات کرده ها
    عجب خواهر بدی داری تو پسر
    ;)

    پاسخحذف
  7. اوهوم.خوبه وقتی فرشته ها هم آدم دوره میکنن یاد خدا باشه.باس سعی کرد

    پاسخحذف
  8. @عمورضا
    همیشه به یه نکاتی اشاره می کنی که آدم رو به فکر وامیداره
    بله عمو
    این خیلی سخت تره
    و با ارزش تر
    ....
    ممنون

    پاسخحذف
  9. عکسش و پستش قشنگ بود و با معنا . شاید فسلفه وجود شیاطین هم همین باشه کسی چه می دونه

    پاسخحذف
  10. @قاصدك
    بله ..
    مجازاتشم دارم تحمل مي كنم ..
    انگشتم رو عمل كردم ..

    پاسخحذف
  11. @زروان
    ممنون
    شاید
    کسی چه می دونه

    @فرشاد
    چی ؟
    چیکار کردی ؟؟

    پاسخحذف
  12. به قاصدکی که دیگر دلش برای باد پَر نمی زند :

    وقتی می گی وقتی شیاطین ... یعنی دوره کردن شیاطین بعضی وقتها واست اتفاق می افته ...
    خوش به حالت ...
    پس ما چی که همیشه ...

    خوب بود

    پاسخحذف
  13. سلام. قاصدک خانم .من کد فارسی سازی را در وبلاگم گذاشته بودم فونتها فارسی شده بود اما ناگهان بهم ریخت . می شه راهنمایی کنید فونتهای استفاده شده در وبلاگ شما را داشته باشم.

    پاسخحذف
  14. پس خوب شیاطینی هم هستند که ما یه زمانی به یاد خدا بیفتیم!!

    پاسخحذف
  15. به بعضی چیزا نباس سیخ داد الالخصوص شیطون
    توضیحاتمو به زودی با پست خدمتتون ارائه میدم .

    پاسخحذف
  16. ***

    من که این یک ماه و نیم از عالم و آدم بی خبر بودم ! دو تادلخوشی داشتیم اونا هم تخته شدن ! ولی می دونی از اولش که تیتر پستت رو خوندم یه افکار شیطانی به سراغم اومد !
    :D


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  17. زماني كه خود از شياطين نباشي

    پاسخحذف
  18. قاصدک جون سال خوبی داشته باشی
    پیشاپیش عیدتم مبارک عزیزم
    امیدوارم هر سال از زندگیت بهترین باشه و همه روزای زندگیت بهاری باشه :*

    پاسخحذف
  19. پيش پيش عيدت مبارك دخملي
    *
    وقتي خدا قالب تهي مي كند ، آن جاست كه شيطان سر بر مي آورد .

    پاسخحذف
  20. ای خدا من چرا انقدر گیج میزنم؟؟

    فکر کنم به خاطر ریاست شماست خاله!دیدی وقتی میری توی اتاق رئیس دست و پات و گم می کنی؟؟
    منم همینجوری شدم.حول شدم یادم رفت میخواستم چی بگم!!

    پاسخحذف
  21. کوتاه مینویسی اما موجز...
    من و که رسماً دیوونه میکنی قاصدکی : )

    پاسخحذف
  22. سال خوبی برات میخوام قاصدکی : )

    پاسخحذف
  23. سلام. سال نو مبارک. نام کاربری و رمز عبور را به ایمیلتان فرستاده ام.

    پاسخحذف