۱۳۸۸/۱۱/۱۰

! تسلیم ، هرگز


هرگز - تسلیم - نشوید

۴۰ نظر:

  1. سلام نمردم و يك بار هم من اول شدم

    خيلي خوب بود خاله درس خوبي يادم دادي

    پاسخحذف
  2. خوبی قاصدک عزیز؟
    چطوری با نبودن های ما؟ عادت کردی نه؟ D:

    این یارو عجب لقمه بزرگتر از دهنش برداشته هاااا

    پاسخحذف
  3. این راهکار های مدیریتی خیلی باحاله
    مخصوصا این عکسش واقعا محشر بود

    ممنون

    پاسخحذف
  4. @نگاه
    اول و آخر محشری نگاه
    مرسی خاله جان

    @دیلماج
    منم خیلی دوسش دارم

    @یک قلم
    ممنونم دوست مهربونم ، خوبم ، نیستی واقعا مدتیه
    خوبی خودت ؟
    بله ، ولی ایول به لقمه
    ;)

    @علیرضا
    خواهش می کنم عزیز
    من هم عکسش رو خیلی دوست دارم

    پاسخحذف
  5. جالب بود خاله ولی پست قبلیتو بیشتر دوست داشتم .

    پاسخحذف
  6. نه عکست محشر بود و با توجه به عکست و اوضاع فعلی مملکت و برداشتی که ازش میشه حرف خوبی نبود ..
    این حرفها من رو نگران میکنه ...

    پاسخحذف
  7. سلام قاصدك جونم
    عجب عكسي
    ممنونم از انتخاب هوشمندانه ات دخمل
    *
    ما و تسليم!! هرگز

    پاسخحذف
  8. مث این عکسه گردنشونو بگیریم ؟ :))


    * چه بلایی سر وبلاگ پنگول اومده ؟ ایراد از نت ِ منه ؟

    پاسخحذف
  9. @Mandalayz
    مرسی عزیزم

    @فرشاد
    به جئن خودم این پست 30یا30 نبود

    @BānØØЎê ĢĦām
    مرسی بانوی شادیها
    :)

    @شوکول
    به جئن خودم این پست 30یا30 نبود
    ولی همه جوره میشه تعمیمش داد
    .............
    نمیدونم شوکول ؟
    :(
    من هم نگرانشم چند روزه
    امیدوارم حالش خوب باشه

    پاسخحذف
  10. ***

    خیلی باحال بود .

    البته به شرطی که اون برداشتی که مد نظر فرشاد هست رو نکنیم !



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  11. سلام
    عکس فانتاسیکی بود(البته این کلمه رو به صورت اصطلاح ایرانی بکار ببرید و بخوانید: اه فانتاسیک-غلط و درستش هم گیر ندین.کلاس زبان که نیست :دی )
    اما جالبه مختصر و مفید و ساده.منم یه مدت تو 360 این کارو کردم بیشتر از بقیه به خود آدم حال میده :دی
    راستی چرا همه میگن خاله بهت؟!(منم سنم دستکمی با خودت نداره یه نموره پس و پیشه)من جات احساس کهولت سن کردم :دی
    البته می دونم که خاله معنیه پیری نمی ده ها .چون آدم تو هر سنی می تونه خاله بشه اما شاید ذهنیت خاله لیلا تو روزی روزگاری پیش میاد این طوری میشه :دی

    پاسخحذف
  12. قورباغه سبز دهن گشاد۱۱/۱۱/۱۳۸۸ ۰۱:۰۴:۰۰ قبل‌ازظهر

    قاصدک هان چه خبر آوردی ...
    از کجا وز که خبر آوردی ...
    من که به خاطر دهن گشاد بودنم تو دهن هیچ حیوونی جا نمی شم ولی شمارو نمی دونم .

    پاسخحذف
  13. زیبا بود!
    خاله اصرار نکن که نمیشه برداشت 30 یا 30 نکرد!

    پاسخحذف
  14. عکست خیلی حرف داشت حتی بیشتر از نوشته ها....

    پاسخحذف
  15. بعضی وقتا هم تسلیم شو.به نفعته

    پاسخحذف
  16. @الهام
    مرسی خانوم
    :)

    @یک استکان چای
    سلام خاله جان
    مرسی سر زدی
    بله ، مدتیه خاله صدام می کنند
    البته اولش م.پارسا شروع کرد
    بعد همه گفتن
    من دوست دارم
    ممنونم از توجهت
    :)

    @قورباغه سبز دهن گشاد
    خیلی شیطونی
    :))))))
    یه لینک میدادی خب

    @سینا
    ایول

    @بهانه
    ممنونم بانو

    @میچیکو
    خاله فدات شه

    @سارا
    من هم با نظرت موافقم عزیزم

    @عمورضا
    مثلا کِی ؟

    پاسخحذف
  17. وقتی که به نفعته.وقتی از تسلیم نشدن ضربه های خیلی بیشتری می خوری تا ضربه نخوردن.بعضی وقتا تسلیم شدن هوشمندانه تره از مبارزه.مبارزه هزینه زیادی می خواد.بعضی چیزا رو بدون هزینه زیاد باید به دست آورد

    پاسخحذف
  18. اولاً هرگز نگو هرگز
    دوماً بستگی داره کی وادار به تسلیمت کنه

    پاسخحذف
  19. ما تسلیم زور نمی شویم
    مگر اینکه زورش خیلی پر زور باشد

    انجمن مقاومت کنندگان بدون مرز شاخه اینور میله ها( شاخه قانونی دارای مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح)

    پاسخحذف
  20. موافقم حتی اگر نیم درصد امید وجود داشته باشه

    پاسخحذف
  21. كاش زورشو داشتيم.من دلم براي اون پرندهه سوخت بيشتر.

    پاسخحذف
  22. وقتی پست مینویسی بد نیست خبر کنیا

    ایکون یکی که میخواد اذیت کنه قاصدک رو

    پاسخحذف
  23. بعد دو هفته بالاخره تونستم كامنت دوني رو باز كنم
    ولي الان كامنتم نمياد

    پاسخحذف
  24. چقدر لطف دارین نسبت به من شما
    خیلی زیاد مرسی
    منم هیچ وقت تسلیم نمیشم
    مربوط به پست وبلاگت بود این جمله
    وینک

    پاسخحذف
  25. خدا نادر ابراهیمی عزیز رو بیامرزه؛ ترکمن‌ها خیلی دوسش دارن. علاوه بر اون کتاب، رمان بلند آتش بودن دود رو هم درباره ترکمن‌صحرا نوشته که سریال‌ش رو هم خودش ساخت.
    قرقومی= خوبی؟
    کوک می= خوبی؟- اوضاع رو به راهه؟
    امن ساق می ؟= سلامتی( این رو کمی شک دارم)

    پاسخحذف
  26. خیلی ممنون
    با وجود انکار کردن‌تون، ولی من احتمال زیاد می‌دم که سیاسیه!
    خیلی هم قشنگه!

    پاسخحذف
  27. خاله
    چند روز پيش يه كامنت گذاشته بودي برام.
    فكر كنم سوء تفاهم شده .منظور من اين نبود كه اين "جمله معروفت" رو نگو براي اينكه براي من بده.يا من براي خاطر خودم ناراحت ميشم.بلكه براي اين بود كه شان شما بالاتر از اين حرفهاست....واي چقدر سخته توي لفافه گفتن.خودت بگير چي ميگم ما مخلص شما هم هستيم.هر وقت مامانم اينو به من ميگه .بابام ميگه نگو خوب نيست.فكر نكنم بازم تونسته باشم منظورم رو روشن بگم.شايد بعدا جور ديگه بگم.

    پاسخحذف
  28. ببينم زنده اي دخمل! 22 بهمن چيزيت نشد كه؟!؟!
    آپ كن اينجا بدو ببينم :دي

    پاسخحذف
  29. خیلی ممنون خاله؛ باعث افتخاره نوشتن در به کسی نگو اما اگر جیمیل ما باز شود. دعای ملت را خواستاریم!

    پاسخحذف
  30. هی فلانی ...
    در دایره ی قسمت ، ما نقطه ی تسلیمیم ...
    تسلیم مس بباید تا کیمیا بیابد ...

    پاسخحذف
  31. هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مام یه روزی تویه این خراب شده وبلاگ داشتیم یادش به خیر.
    :-)

    پاسخحذف
  32. هرگز تسلیم نمیشویم :)
    پیام خوبی بود ......

    پاسخحذف
  33. سلام
    وبلاگ خوب و زیبایی دارید تبریک می گم[گل]
    خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک انجام بدم
    اگا مایل بودید من و لینکم کنید و خبرم کنید تا من هم شمارو لینک کنم
    منتظرم....
    آدرس وبلاگ من:

    http://msh-shimidan.mihanblog.com/[چشمک]

    پاسخحذف