۱۳۸۹/۰۳/۰۴

حوای زمینی


خدایا !
میوه ی کدام درخت باغت را گاز بزنم


که از زمین رانده شوم ؟!

۲۳ نظر:

  1. واسه رانده شدن از زمین میوه لازم نیس بگو خودم برات سم میارم.....


    من اول شدم اینجا

    پاسخحذف
  2. کامنت بالا شوخی بود ...

    از مفهوم پستت خوشم اومد خاله

    پاسخحذف
  3. جالب بود ..خيلي هم جالب بود ...
    ممنون

    پاسخحذف
  4. این نوشته های کوتاهت فوق العاده ست
    واقعا

    پاسخحذف
  5. در کشور ایزدان در ایالت اساطیر در باغ دل پای درخت عشق یکی از این میوه ها افتاده است ولی خودت دنبالش نرو معشوقت رو بفرست . چون فقط وقتی اثر می کند که معشوق آن را بردارد و به تو بدهد
    از کتیبه های نانوشته : در باب میوه ها و عشق

    پاسخحذف
  6. دوست میداریم اینو
    very very like




    البته درخت نارگیلم بد نیست!!:دی

    پاسخحذف
  7. اول بگو کجا میخوای بری؟

    فقط تورو خدا نگو به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم

    پاسخحذف
  8. عجالتن در ملا عام یه سیب سبز بخوری کافیه

    پاسخحذف
  9. به كجاي اين شب تيره بياويزم قباي ژنده ي خود را.

    پاسخحذف
  10. ارزش رفرش کردن بروزر را داشتید /درود

    پاسخحذف
  11. کافیه این بار اعتصاب کنی
    و همه نعمت های خدایی رو تحریم کنی.
    یادت باشه به سیبهایی که حواها برات میارن اعتنایی نکنی

    پاسخحذف
  12. گناه کن با کیوی ، گناه با آناناس / که هیچ کشف جدیدی نمانده در گندمـ

    پاسخحذف
  13. یکی از بهترین مینی‌مال‌هایی بود که خونده بودم خاله.

    پاسخحذف
  14. از میوه رد شده! باید آدم اساساً خودِ زندگی رو گاز بزنه! اونم تازه صددرصدی نیس!

    پاسخحذف
  15. سلام خوبی خیلی بی معرفتی یه خبر از داداشت نمی گیری؟
    نمی گی زندست مردش دمت گرم
    خوب وبلاگم غمنگیزه میدونم؟ ولی به خاطر دل من بیا...
    حالا یه شبم دلت بگیره.. ولی دل من که شاد میشه... منتظرم
    *ღ♥ღ**ღ♥ღ**ღ♥ღ**ღ♥ღ**ღ♥ღ**ღ♥ღ

    پاسخحذف
  16. حیــــــــــــات
    غفلتِ یک لحظه ی حواست ...

    پاسخحذف
  17. درود
    خوردیم و رانده شدیم و تکرار اشتباه .....نافرجام است.
    بارانشید

    پاسخحذف
  18. سلام دوست من
    براي نوشته هاي خود ارزش قائل بشيد همونطور كه خودتونم ميدونيد خيلي روش كار كرديد پس حيف نيست بزاريد از قالب هم لذت ببرند اينطوري تعداد بازديداتون زياد ميشه و نگران قيمت نباشيد فقط سفارش دهيد اسكين هاي ما را در هيجا پيدا نخواهيد كرد دو چيز باعث جذب بازديدكننده ميشه 1 نوشته خوب 2 قالب خوب...و بخاطر گرافيك خوب زياد جذب ميشوند روي خودتان امتحان كنيد توي كدام وب ها بيشتر ميرويد و بيشتر گشت ميزنيد..اسكين هاي ما را در هيجا پيدا نخواهيد كرد تك و ناب هستند و شما اولين ميشيد با ما تك ميشويد ....حتي اگر اسكين وب سايتي هم مد نظر هست بگيد ما آن را با تمام امكاناتش براي شما طراحي و ترجمه ميكنيم حتي php.سفارش دهيد ونگران قيمت نباشيد......

    اگه موافق بوديد
    ما را با نام
    قالب هاي JAY-Rch يا قالب هاي نفرين شده
    لينک کنيد

    منتظريم
    تا بعد
    بدروود

    پاسخحذف
  19. ***

    فوق العاده بود ، واقعا عالی بود !

    ....................

    می دونی دارم به چی فکر می کنم ؟؟؟؟ دارم فکر می کنم این کامنت آخری به کاهدون زده !!!! :D



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  20. سلام
    من مطلبو از وبلاگ شما کپی نکرده بودم ، اما اگه میدونستم حتما لینک میکردم مثل الان ... این جمله رو تو فیس بوک خونده بودم
    موفق باشید

    پاسخحذف