۱۳۸۸/۰۶/۲۹

عید رمضان !


به زودی به دیدنت می آیم
در یک کلیسا
خدا جان





۳۲ نظر:

  1. بانوی فانوس به دست۶/۲۹/۱۳۸۸ ۰۷:۴۲:۰۰ بعدازظهر

    سلام عید شما هم مبارک . .. می تونم بپرسم شما کجا زندگی می کنید ؟

    پاسخحذف
  2. @بانوی فانوس به دست
    من تهران هستم عزیزم ، ولی امروز عید نبود
    مرجع من صانعی هستش که اعلام کرد عید فرداست
    بقیه هم گفتند فرداست
    بجز همون که خودت می دونی

    پاسخحذف
  3. درود
    در اين يه مورد عيد من كاملنم با خامنه اي موافقم
    پدرم در اومد اينقدر يواشكي...
    در هر صورت خوبه دوستان سكولاريسم رو رعايت كنند و دين رو از سياست در همه امور جدا كنند.


    دوست هميشگي شما
    متوجه اصلاح لينك نشدم؟



    راستي لوگو داريد؟

    پاسخحذف
  4. بانوی فانوس به دست۶/۲۹/۱۳۸۸ ۰۹:۰۵:۰۰ بعدازظهر

    حالا دور از این حرف ها من خودم هرچی فکر می کنم و حساب می کنم با توجه به موقعیت جغرافیایی باید فردا عید باشه . . . اصلا به نظر من روز اول ماه رمضان را هم اشتباه اعلام کردند چون ما نباید با عربستان تو یک روز روزه بگیریم . . . در ضمن به نظر من هم مرجع تقلید یک نفر آن هم فقط صانعی !

    پاسخحذف
  5. چرا میری کلیسا ؟

    مسجد نیست دم خونه تون؟

    ؟!

    پاسخحذف
  6. @سروش علیزاده
    خیلی باحال گفتی =))
    چیز خاصی برای لوگو طراحی نکردم

    @مهندس پنگول جونی
    مبارکه
    :-)

    @بانوی فانوس به دست
    کاملا موافق هستم با صحبت شما دوست عزیزم

    @شین
    چه مسجدی!
    لونه زنبور شده مساجد
    چند ساله نرفتم ، دیگه هرگز نمی رم
    یه مسجد اتفاقا نزدیک خونه مون هست
    ولی خدا اونجا نیست
    شاید توی کلیسا بشه خدا رو دید
    نمی دونم

    پاسخحذف
  7. عجب حرفی میزنی قاصدک جان_ خیلی برام عجیبه ای طور حرف زدن و این طرز فکر. خیلی.

    شاید هم عجیب نیست.

    خدا رو تو مسجد نمیشه پیدا کرد_ درسته. چون جای خدا تو دل آدماس ، نه تو مساجد ... نه هیچ جای دیگه

    هر جور راحتی حالا. هر جا بهت بیشتر خوش میگذره_

    پاسخحذف
  8. ولی چقد تلخه_ که مساجد مون انقده بی رونق شدن_ و جوانانمون انقده نسبت به عقیده و باور خودشون ، به دینشون ... به اسلام ... دید منفی پیدا کردن.

    کاش که کاری از دستم بر می اومد...


    یادآوری تلخِ خوبی بود قاصدک جان_ ولی خیلی حیف...

    پاسخحذف
  9. @شین
    عزیزم حق داری ، حرفم رو کامل نگفتم
    یعنی همه ی حرفم این نیست
    پائولو کوئلیو میگه :
    "شما میتوانید به عبادتگاهی با شکوه بروید و ساعتها به نیایش و دعا بپردازید و بهترین پاکیها و قداستها را برای خود آرزو کنید.اما اگر پیش از آن در قلب خود عبادتگاهی نساخته باشید با هیچ نیایشی حضور قلب خود را در آن عبادتگاه احساس نخواهید کرد."
    ترجیه می دم توی خیابون ، توی تاکسی به خدا فکر کنم
    نه توی مسجدی که دیگه خونه ی خدا نیست
    روز 18 تیر یه مسجد نزدیک خیابون جمهوری هست که بسیجی ها رو تجهیز می کرد که برن مردم رو بزنند!
    از پسر بچه 16،17 ساله تا پیرمرد ازش میومدن بیرون با باتوم و جلیقه
    باید خودت ببینی
    شاید

    پاسخحذف
  10. ***

    خدایای خانه ات قلبم باشد !







    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  11. راست می گی خواهر ...

    اکثر مراجع اعلام کردند که عید فرداست ، البته نمی شود این ماجرا را سیاسی خواند؛ چون تعداد زیاد مراجعی که فردا را عید اعلام کرده اند برخی شان موافق نظریات سیاسی آیت الله خامنه ای هستند

    پاسخحذف
  12. سلام قاصدك جونم
    آره بابا امروز كه عيد نيود همه جا رو تعطيل كردن
    فردا كه عيده ما بدبختا بايد بريم دانشگاه ، بعدشم سر كار:((((

    پاسخحذف
  13. @الهام
    آمیــــن

    @فرشاد
    من هم نمی گم این ماجرا سیاسیه
    اصلا
    ولی عید امسال رو هم مثل خیلی سالهای دیگه کوفتمون کردند

    به هر حال عید دوشنبه است و به همه مبارک باشه

    پاسخحذف
  14. @بانوی غم
    الهـــــی میـــــرم خواهــــر
    :دی

    غصه نخور بانو
    این هم یه درد مشترک دیگه
    عیدت مبارک

    پاسخحذف
  15. ماه .....
    ديده شده يا نه نمي دانم
    در دل ِ من جشن حضور تو بر پاست
    *
    درد مشتركمان به همه ي خوشي ها مي ارزه :دي

    پاسخحذف
  16. درود
    خدایا! سپاس گفتنت به چه زبان، در کجا و در چه زمان بگویم.
    خدایا! سجـــده در کدامین خاک کنم که درخاکــــ اجدادیم رانده شده ام .که خاکی نیست برای لختی با تو بودن
    خدایا! در عید با تو بودن چه تنها زمزمه کردم.
    خدایا !هلال ماه تو را حلال خوردن در دیدن کردند.

    سلام بر عید سکوت فطر
    سلام بر خدایی که باید با او می بودیم اما نگذاشتند

    پاسخحذف
  17. @بانوی غم
    این جمله ی آخرت رو موافقم خفن

    @فریاد
    بسیار زیبا گفتی دوست خوش ذوقم

    پاسخحذف
  18. جدی روز عیدی که مرجع شما اعلام کرده امروز بود ؟!!!!!
    پس عیدتون مبارک !!!:)

    پاسخحذف
  19. یک چیزی هست که من دوست ندارم
    توضیح در مورد پست
    البته منظوری ندارم ها
    کلن میگم
    شاید برای اینکه تصوراتم عوض میشه
    این هم مشکل منه
    کوتاه و کامل بود
    قاصدک من رو یاد کفشدوزک و سنجاقک میندازه
    کفشدوزک چون من با کفشدوزک آرزو می کنم
    سنجاقک چون لفظش شبیهشه

    پاسخحذف
  20. اگه ما بخوایم خدا رو هر جایی میتونیم ببینیم و نیازی هم به مسجد و کلیسا نداریم
    این قضیه عید فطر هم دردسری شده واسه خودش.یکی میگه هست یکی میگه نیست

    پاسخحذف
  21. @شوکول
    خوش اومدی شوکی ، بله

    @م.ا
    این یه مشکل نیست عزیزم
    هرطور که راحت تر هستی رفتار کن
    ...
    آخــــی ، کفشدوزک و سنجاقک هم قشنگن

    @سینا
    البته سینا جان
    موافقم
    عید که دردسر نمیشه ، اینا خرابش می کنن

    پاسخحذف
  22. چی بگم والا ... منم یه چیزایی شنیدم در مرود اینکه یکشنبه عید نبود و این حرفا ....

    همیشه خدا از اینکه واسه عید اعلام کردن این همه بساط داریم بیزار بودم.... یه جورایی هم مسئله دار بود اعلام روز یکشنبه یه جورایی با مسائل جغرافیایی و نصف النهاری نمیخوند ! ....

    البته ما خانوادگی خیلی خوشحال شدیم که یکشنبه عید شد و یه روز کمتر روزه میگیریم :دی

    پاسخحذف
  23. چو در حضور تو ایمان و کفر راه ندارد

    چه مسجدی، چه کنشتی، چه طاعتی، چه گناهی

    پاسخحذف
  24. این عید خیلی بارتاب داشت
    ما آخر نفهمیدیم دقیقا چی درسته !
    اما عید دیروز مبارک
    عید ِ‌ خودمون :دی

    پاسخحذف
  25. مبارکه. امیدوارم دیگه مجبور نشی عوضش کنی

    پاسخحذف
  26. @گره چهارگوش (سمانه)
    هر سال یه جوری باید کوفتمون کنند عید رو دیگه

    @عمو رضا
    اولین بار هستش که در کامنت برام شعر می نویسند
    چقدر زیبا و با معنا
    ممنونم عموی نازنین

    @پریســـ آ
    عید خودمون مبارک
    :-)

    @میلاد
    سلامت باشی
    حالا ابراز امیدواری نمی کردی نمی شد ؟
    داشت یادم می رفت ها
    :دی

    پاسخحذف
  27. سلام

    وبلاگ نو مبارک

    قالب وبلاگ هم خیلی زیباست

    همینطور متن قشنگت و اسم وبلاگ

    امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی

    پاسخحذف
  28. من اينجا پست گذاشته بودم اما ميبينم نيست!
    بلاگ جديدت مبارك قاصدكي.
    اينجارو دوس دارم يعني هرجا كه تو باشي.
    لينكت و توو وبم درست كردم گلي.

    پاسخحذف
  29. سلام دوست عزیز

    بالاخره بعد از مدتی طولانی ، وبلاگ پاک نویس بروز شد
    -وقایع الاتفاقیه-

    منتظر حضور شما

    www.paknewis.blogspot.com

    فرشاد

    پاسخحذف
  30. @علیرضا
    ممنونم ، شما لطف داری
    خوش اومدی

    @س ی م ا
    سلامت باشی دوست خوبم
    ممنون برای لینک
    قربون لطفت
    من هیچ کامنتی رو پاک نمی کنم عزیزم
    حتما کامل ارسال نشده

    @فرشاد
    اومدم داداشی

    پاسخحذف