۱۳۸۸/۰۷/۰۲

من هم می ترسم!!

 مرحوم پناهی:


عشق را دوست دارم ، ولی از زن ها می ترسم !

۴۲ نظر:

  1. می دونستی من یه مدت طولانی عاشق حسین پناهی بودم؟؟؟
    داداشم بهش می گفت دیوونه
    اما من هنوزم دوسش دارم


    پشت این پنجره جز هیچ بزرگ چیزی نیست

    پاسخحذف
  2. @فرناز
    اشعارش حرف نداره
    یه هفته با این یه خط شعرش زندگی کردم اولین بار که شنیدم :
    "به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد"
    خدا رحمتش کنه

    پاسخحذف
  3. سلام !
    باورت میشه من همین و دیشب به یکی گفتم !
    من و حسین پناهی عجب مشترکاتی داریم !

    پاسخحذف
  4. کلا سروده های پناهی زیباست.

    پاسخحذف
  5. باور کن انگار حرفی که دنبالش بودم رو پیدا کردم
    عشق را دوست دارم ، ولی از زن ها می ترسم !


    میلاد http://milad.blog.com

    پاسخحذف
  6. @Neda malos
    دقیقــا همینطوره عزیز

    لینکت مشکل داره انگاری
    نتونستم بیام سر بزنم

    @میلاد
    بله
    ولی ، وقتی از هم جنس خودت بترسی یکم تلخ تره به نظرم

    پاسخحذف
  7. عشق را دوست دارم ولی از زنها متنفرم!!!:دی

    پاسخحذف
  8. احساس ميكنم با وجود اون نوع ديگه كامنت دوني يكم گيج ميشم
    :دي

    پاسخحذف
  9. امروز هر جا ميرم حسين پناهيه
    چقدم به حال و روز اين روزام مياد
    ارادتمند همه ي ارادتمندانش

    .
    .
    .
    من بچه ها را دوست دارم اما از آينه مي ترسم
    من قانون را دوست دارم اما از پاسبان ها مي ترسم
    من دين را دوست دارم اما از كشيش ها مي ترسم
    من عشق را دوست دارم اما از زنها مي ترسم

    پاسخحذف
  10. @سینا
    حالا من یه چیزی گفتم ، دور بر ندار شیطون
    ;-)

    @س ی م ا
    متوجه نشدم ، یعنی ایجادش برات سخته ؟
    آخه اگه کامنت دونی بذاری همیشه میشه در ارتباط باشیم باهات
    به هر حال هرطور شما راحتی عزیزم
    :-)

    @حیاط خلوت
    ممنونم عزیزم
    من عاشق اشعارش هستم

    پاسخحذف
  11. " لینکت مشکل داره انگاری
    نتونستم بیام سر بزنم "

    - می دونم ، مهم نیست

    پاسخحذف
  12. البته مردها ترسناکتر اند
    :دی

    پاسخحذف
  13. vay man asheghe sher ha va harf haye in ensan hastam , rohesh shad

    پاسخحذف
  14. منم یه چیزی رو دوس دارم ولی از یه چیزی می ترسم

    پاسخحذف
  15. میگم تاریخ ها رو درس میزنه وبلاگت؟
    من هفته ی پیش زیاد سر زدم به وبلاگت ولی اصلا این پست رو ندیدم
    چرا آیا؟

    پاسخحذف
  16. درود
    چقدر واژه عشق امروزه چونان دستمال مچاله ای شبیه شده که در روتوش گندکاریها از ان استفاده می کنند
    مثال
    دختر خانم من عاشقتم اما در دوست داشتن جنس شما دلی با دروازه باز دارم.
    خانم متاهل من برای درک واژه عشق خیانت می کنم
    دختری به آقا پسر خوش تیپ می گویدعاشقتم اما ان پسر ...عاشقم است
    اقا برای درک عشق شبها ساعتی پول هرز می دهد
    به وطنم عشق می ورزم اما توان اباد بودن ان را ندارم
    ووو
    ایااز این جنس عشق ها نباید ترسید؟

    پاسخحذف
  17. @Neda Malos
    باشه عزیزم ، هرطور راحتی

    @پریســـ آ
    البته ، موافقم

    @فاطمه
    اون که بــــله
    :دی

    @بانوی فانوس به دست
    من هم
    :-)

    @میثم الله داد
    حالا تا اینجا اومدی ، یه چیزی می گفتی دیگه

    @شین
    :-)

    @عمورضا
    چی دوست داری عمو جونم ، از چی می ترسی ؟
    تاریخ گمون کنم درسته عمو
    من این پست رو 5شنبه آخر وقت گذاشتم

    @عالیجناب هایپ
    چرا چی ؟

    @فریاد
    زیبا و با معنی بود عزیزم
    ممنون

    @م.پارسا.4ساله از تهران
    دیگه دیگه

    پاسخحذف
  18. سلام . چه جمله عجیبی . راستی من نمیتونم وارد اون یکی بلاگ تون بشم . سفید مثل ذغال . میگه دعوت نامه میخواد . اگه خواستین دعوتم کنین برای این gardooneh@aol.com دعوتنامه بفرستین لطفاً . مرسی




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  19. @شهرام بیطار
    مشکل اون یکی بلاگ حل شد
    ولی دیگه آپ نمیشه

    پاسخحذف
  20. موجود جالبی بود این حسین پناهی
    میدونستی آخوند بوده؟ زندگینامشو بخون. خیلی جالبه.
    این جمله ای هم که ازش نوشتی فوق العادست.
    میشه هم اینجوری نوشتش:
    عشق را دوست دارم، ولی از زنها بیزارم

    پاسخحذف
  21. من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم
    دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
    قانون را دوست دارم ولی از پاسبانها می ترسم
    عشق را دوست دارم ولی از زنها می ترسم
    کودکان را دوست دارم ولی ازآئینه می ترسم
    سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم
    من می ترسم پس هستم
    اینچنین می گذرد روز و روزگار من
    من روز را دوست دارم
    ولی از روزگار می ترسم(حسین پناهی)

    پاسخحذف
  22. @میلاد
    نه ، نخوندم زندگی نامه اش رو
    حتما باید بخونم

    @آیسان
    مرسی عزیزم ، لطف کردی

    پاسخحذف
  23. ***

    عشق !

    وقتی نمی دانم چیست چگونه دوستش داشته باشم ؟

    زن !

    زمانی که نمی دانم عشق چیست ، زن را هم نمی دانم که کیست !



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  24. من نيز عشق را مي پرستم نه همچون زني
    بلكه همچون كودكي دلتنگ براي دستاني ، براي آغوشي گشوده

    پاسخحذف
  25. @الهام
    من هم نمی دونم
    ;-)

    @بانوی غم
    خیلی ناز گفتی عزیزم

    پاسخحذف
  26. عشق را دوست دارم ولی از مردها واقعا میترسم!
    همیشه حسین پناهی و دوس داستم.

    پاسخحذف
  27. بلاگ خیلی قشنگی داری، ببین چه گل و بلبل اینجا...
    یه بار اومدم اما نمیدونم چرا نتونستم کامنت بدم . بسته بود مثل اینکه.

    پاسخحذف
  28. من میگم چرا هیچ شباهتی به حسین پناهی مرحوم ندارماااا

    پاسخحذف
  29. سسسلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممم خواااااااااااااااااااهرررررررررررررررر جججججججووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!!

    چطوري تو ؟؟؟ من هم راستش از زن ها مي ترسم ! البته به جز خواهر گلم!!!!!!!!!

    نمي دوني چقدر سخته كه آدم خونه تلفن نداشته باشه ...

    پاسخحذف
  30. @س ی م ا
    میدونم چی می گی عزیزم
    حق داری کاملاً

    @یک قلم
    چشم شما قشنگ می بینه
    نمیدونم ، ولی ببخشید

    @داریوش
    خوش اومدی آقا
    خوبه ، ولی من شباهت دارم

    @فرشاد
    سلام به داداش نازنینم
    شما خوبی ؟
    به سلامتی اساس کشی تموم شد ؟
    الان یعنی تلفن ندارین ؟

    پاسخحذف
  31. نشنیده بودم این جمله رو از حسین پناهی...قشنگ بود

    پاسخحذف
  32. ای بابا مردها که ترسناک ترن که ! : )))

    پاسخحذف
  33. @بنفشه جمالی
    خوشحالم که دوست داشتی

    @م.ا
    آره واقعا

    @شوکول
    من از هردوشون می ترسم
    =))

    پاسخحذف
  34. هیچ وقت به شعرای حسین پناهی اعتماد نکردم...

    پاسخحذف
  35. نگاهی هم بندازین به فیسبوک "از زنها متنفرم"

    پاسخحذف