۱۳۸۸/۰۷/۲۶

چون نیک بنگری


عشق به دیگری ، ابزاری است برای زیبا و زیباتر ساختن زندگی
آنان که سوگنامه های عاشقانه می سازند ، نویسندگانند و اهل قلم
و آنان که عشق را ، مستمسکی می کنن برای پنهان داشتن ناتوانایی های خویش
درمانده و بیمارند

عشق به میهن و ملت ، ابزاری است برای وصول به آزادی ،
عدالت و صلحی پایدار در سراسر جهان
آنان که عشق به میهن و ملت خود را دستاویزی می کنند
برای تجاوز به حقوق ملت ها و سرزمین های دیگران
دیوانگانی هستند بایسته ی زنجیرهای گران
یا شایسته ی شفا

عشق به خدا ابزاری است برای تزکیه ی نفس
و تعالی بخشیدن به روح
آنان که عشق به خدا را ...

۲۶ نظر:

  1. ***


    نطق می کنیـــم :


    آنان که عشق به خدا را دست مایه شرعی جلوه دادن پایمالی حقوق دیگران می گردانند ، شیاطینند در لباس انسان که خدا را هم به ستوه می آورند !









    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  2. ***


    3





    ***
    Elham
    ***
    بعد التحریر : این کامنت آخری رو فقط واسه مهتاب گذاشتم تا بهش ثابت کنم نفر اول تا سوم خودمم ، البته اگر جایزه ای در کار باشه ! دی

    پاسخحذف
  3. الان ما بايد اينو كاملش كنيم ؟

    پاسخحذف
  4. درود بر تو
    برات عشق آرزو مي كنم دختر خوب

    پاسخحذف
  5. از کی بود این متن قاصدک جان؟


    جالبه ... سبک و سیاقش و منطقش

    پاسخحذف
  6. شرمنده هیچکدوم راسته کار ما نیس
    نه عشق به میهن و ناسیونالیسم
    نه خدای بلندمرتبه و عرفان
    کلن عشق به این چیزا هم بیشتر به درد کلاه گذاشتن سر این و اون و دروغ و دغل می خوره

    پاسخحذف
  7. چون نیک بنگری همه تزویر می کنند

    پاسخحذف
  8. وقتی دستانم می لرزند به جیب هایم پناه می برند
    وقتی اشکانم می لغزند به قاب عینکم پناه می برند
    اما وقتی قلبم لرزید جز او پناهگاه دیگری نداشتم

    پاسخحذف
  9. با جمله‌ی اول متنت به شدت موافقم رفیق.

    پاسخحذف
  10. امیدوارم حداقل ما ها کارمون به استفاده ابزاری از چنین چیزهایی نکشه

    و صد البته آه و ننگ بر اونایی که به صورت ابزاری به این چیزا نگاه میکنن حتی اگه خودم باشم!!

    پاسخحذف
  11. سلام
    عاشق پيدا كردي سلام ما رو هم برسون
    كساني كه عشق رو ابزار بدونن عاشق نميشن

    پاسخحذف
  12. سلام دوست خوبم . فوق العاده بود . من همون عشق به دیگری و عشق به وطن رو بیشتر دوست دارم . اما فوق العاده بود




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  13. @به همه دوستان عزيزم
    من الان توي فاز هيچ كدوم از اين 3تا عشق نيستم
    ولي كنايه ي آخر اين متن رو خيلي دوست دارم
    بخاطر اين اينجا گذاشتم

    @الهام
    خيلي شيطوني دختر
    حالا جايزه چي مي خواي؟

    @سرور
    نه عزيزم ، مگه چيزي هم ميشه گفت؟
    اگه مي خواي بگو شما

    @مهندس پنگول جوني
    خيلي مطمئن نباش
    ;-)

    @رهگذر
    چه آرزوي خوبي ، ممنونم
    :-)

    @Rشين
    از مرحوم نادر ابراهيمي
    عاشق نوشته هاش هستم
    توي بلاگت توضيح دادم

    @عمورضا
    راست كار كنم نيست عمو
    چي بگم ؟

    @majid4on
    عالي
    :-)

    @فرناز
    بسيار زيبا عزيزم
    ممنون
    :-)

    @ميثم الله داد
    خوبه
    :-)

    @سينا
    البته اينجا منظور از ابزار بعيد مي دونم منفي باشه
    من با نوشته هاي نادر ابراهيمي آشنا هستم
    ولي خب مي دونم چي ميگي
    آميــــــــن
    به خصوص اگه خودت باشي
    ;-)

    @م.پارسا(4ساله از تهران)
    شما هم پيدا كردي همچنين

    @شهرام بيطار
    قربونت
    مرسي

    پاسخحذف
  14. عشق اصولا خوبه ؛ هر جورش هم كه باشه مفيده براي آدمي زاد!!!!.ه

    پاسخحذف
  15. آنان که ...عشق به خدا رو دکون کردن واسه پر کردن جیبشون جز اینکه اونی رو که رو سرشونه بندازیم گردنشونو آویزونشون کنیم حاشا که هیچ جور دیگه درست بشو باشن

    پاسخحذف
  16. خواهش می کنم شما منو شرمنده کردین!
    اگه بازم تونستم کمکی کنم حتماً دریغ نمی کنم!

    پاسخحذف
  17. آخ گفتي عشق به خدا قاصدك جون...
    منو كه به جنون كشيد اين عشقش. شايدم طاقت رقيب نداره خوش انصاف...!

    پاسخحذف
  18. از قدیم گفتن عشق آن است که دیگر دست دوست در پریشان حالی و افسردگی !

    پاسخحذف
  19. فک کنم کامنت بالایی
    باید این باشه
    گیرد دست دوست ! نه ؟‌!

    پاسخحذف
  20. عززم این الان کامل نیست که..!!
    عشق به خود! پس چی میشه؟؟

    پاسخحذف
  21. اول...

    (اینم واسه الهام که بدونه من همیشه اولم)

    خیلی باحال بود متنت قاصدک جان

    هم خوب مینویسی هم استاد تنظیم قالب هستی :D

    فقط من الان جایزه میخوام اول شدم ، حالا به الهامم یه آب نبات چوبی میدیم

    وینک

    پاسخحذف
  22. منم باهات موافقم
    کنایه آخرش از همه جالب تره

    پاسخحذف
  23. سلام آبجي گلم ..

    قشنگ نوشتي مثل هميشه ... وبلاگ گروهي هم مبارك

    پاسخحذف
  24. @جنون جنوبي
    احسنت
    :-)

    @بهار ايروني
    مرسي
    :-)

    @Pedip
    باز هم ممنون
    قربونت
    :-)

    @ س ي م ا
    باحال گفتي
    ايول

    @ سيد
    از قديم گفتن چي ي ي ي ؟
    ;-)

    @پريســـ آ
    آره عزيزم
    سيد شيطوني مي كنه
    مرسي

    @ بهاننه!
    عاشق خود بودن ، آغاز ماجرايي عاشقانه است
    براي يك عمر
    :-)

    @مهتاب
    چي جايزه مي خواي عزيزِ هميشه اول ؟
    ممنونم از تعريفت
    شرمنده كردي
    :-)

    @فرشاد
    قربون داداش گلم
    مرسي

    پاسخحذف