۱۳۸۸/۰۸/۰۳

كلاغ


حرف مرا تنها از خودم بشنو


و بگذار تمام كلاغ ها ، از حسودي بميرند

۵۴ نظر:

  1. واي خيلي قشنگ بود ! خيليـــــ
    هم جمله هم عكس ! اون كلاغ سمت چپيه رو :-)
    قربان اون فك و دهان شما

    پاسخحذف
  2. خودت بمیری ! عجببباااااا
    اون روی منو بالا نیارا قاصدک ک ک ک ک

    پاسخحذف
  3. اوه
    الان یعنی میلاد از حسودی بمیره؟

    پاسخحذف
  4. می لاد این قاصدک ندونسته یه خطایی کرده
    شما ببخش

    پاسخحذف
  5. سلام .. ابجی زدی تو کار تصاویر فلسفی و ...

    خطرناک میزنیا؟؟؟؟

    نکنه رفتی تو مشرب دادائیسم ؟؟

    پاسخحذف
  6. چه قشنگ
    حرف مرا یک کلاغ چل کلاغ نکن

    پاسخحذف
  7. یه کلاغ چهل کلاغ شده اش خوشمزه تره !! :)

    پاسخحذف
  8. @حياط خلوت
    مرسي
    جمله ي آخر با من بودي يا كلاغ سمت چپي ؟
    ;-)

    @ميلاد
    عجب كلاغ پر رويي
    الان تو كوهي آقا كلاغه ؟
    آقا صدات اكو داره

    ;-)

    در ضمن سعي كن اون روت بالا بياد
    از اين روت كه خيري نديديم :D

    @راپورتچي
    در جواب كامنت اول : بله ، دقيقاً :D

    در جواب كامنت دوم : چون عمورضايي چيزي نمي گم
    :-|

    @فرشاد
    نكنه رفتم تو كجاااااا ؟
    ;-)

    @ نشانه خوان
    :-)

    @م.پارسا(4ساله از تهران)
    خب كلاغ ها كه هميشه كلاغ نيستند عزيزم
    من تا حالا از هيچ كلاغي خبرچيني نديدم و نشنيدم

    @يك قلم
    مرسي
    :-)

    پاسخحذف
  9. نون کلاغارو آجر نکن قربونت برم.

    پاسخحذف
  10. ای بابا بیجاره کلاغ ها
    اینجوری تنها و بیکار می مونن
    .
    ایراد نداره من حرفامو به اونا می گم که اونا به بقیه بگن

    پاسخحذف
  11. حالا از كجا مي دوني كه كلاغ ها حسودند اونوخت ؟!!!!ه

    پاسخحذف
  12. اینجا چه خوشگل شده. و البته دخترونه.
    رونوشت به کلاغ.

    پاسخحذف
  13. نه رضا جون جلومو نگیر بزار ببینم چی میگه

    پاسخحذف
  14. آآآآآ ی ی ی ی ی نفسسسسس کششششش

    پاسخحذف
  15. جنون جنوبی @
    برادر من شما چرا بچه میشی؟ این خانم قصد اغتشاشگری داره.
    مرگ بر منافق
    مرگ بر دروغگو



    ( البته ببخشیداااااا ) D:

    پاسخحذف
  16. اصن الان وبلاگتو به اینجایی که فیلتر میکنن معرفی میکنم با بدونی یه من ماست چقدر کره داره.
    فوششش میدییی؟؟؟!!!!!!!!!!!

    آی ی ی ی ی ی

    پاسخحذف
  17. قاصدک جون اینجایی که میلاد میگ کجاست منم میخوام برم اونو فیلتر کنم

    پاسخحذف
  18. قاصدک عروسکای میلاد رو دیدی؟؟؟

    =))
    عروسکای کلاغش بانمکه گناه دارن کلاغ ها هم خب دیگه

    پاسخحذف
  19. حرف من را از سکوت من بشنو
    آن وقت دیگر کلاغی وجود نخواهد داشت که از حسودی بمیرد
    .
    یک دقیقه سکوت
    این نام من رو جذب کرد
    چون به فدرت بی حد و انتهای سکوت اعتقاد زیادی دارم
    .
    وبلاگ زیبایی داری دوست عزیز

    پاسخحذف
  20. جوجه وکیل تو چی میگی اصن؟؟
    اعصاب معصاب ندارمااا

    ببین قاصدک
    اصن میخوام به خودم دینامیت ببندم بیام اینجا خودمو منفجر کنم.

    خائن. نامرد

    پاسخحذف
  21. من روی کلاغا تعصب دارم.
    نمیدونم یه جوری درستش کن. اگه برگشتم ببینم بازم هست کلامون میره توهم. نگی نگفتیااا

    پاسخحذف
  22. @س ي م ا
    اي طرفدار كلاغ
    اي خائن
    اي كلاغ
    ...
    :دي

    @رهگذر
    حالا امروز چرا همه طرفدار كلاغا شدين ؟
    ;-)

    @جنون جنوبي
    مي دونم ديگه ، يكيش همين ميلاد
    ببين

    @پريســــ آ
    آفرين
    مرسي
    احسنت

    @ميثم
    بازم خوبه نگفتي دخترونه و لوس
    ;-)

    @ميلاد
    رضا جلوشو نگير ببينم چيكار مي خواد بكنه
    مرگ بر كلاغ ها
    مرگ بر كلاغ ها
    از كلاغ ها بيشتر از آدم فروشي بر نمياد!
    برو معرفي كن ببينم

    در مورد ديناميت بستن به خودت ، كلا بهترين تصميم زندگيتو گرفتي ، از من هر كمكي بر مياد در خدمتم
    ديناميت داري به اندازه كافي يا بگم بچه ها برات بفرستن ؟

    اتفاقاً كلاغ ها هم به تو تعصب دارن!
    صد بار بري و بيايي باز همينه كه هه!
    بچرخ تا بچرخيم آقا مي لاد

    ;-)


    @ نشانه خوان
    نه نديدم عروسكاشو
    :-)
    والا زمــــانِ مــــــا دخترا عروسك داشتن!
    اي بابا

    پاسخحذف
  23. ***

    وای خدا بعد از انکه کلی با محتوای پست حال کردیم از محتوای کامنت ها ترکیدیم !!!

    من کلی هزینه کردم ، ایضا وقت و انرزی صرف کردم بفهمم کلاغ توی 360 کی بود ، پَ میلاد بوده ؟؟؟


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  24. خیلی قشنگ بود. ولی خدایی اگه این کلاغا نبودن نصف خبرای دنیا منتشر نمی شد!! حیفه بابا حالا یه خورده بهشون تخفیف بده!!

    پاسخحذف
  25. چه خوب میتونه انقدر کوتاه حرفت رو بزنی...کاری که من هیچ وقت نتونستم......برای همین هنوز نوشتن را در "به کسی نگو" شروع نکردم

    پاسخحذف
  26. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  27. از قدیم و ندیم گفتن اگه می خوای حرفی رو پخش کنی به کلاغ بگو ولاغیر


    جوجه کلاغ تو چی می گی هان؟؟؟ بگم فیلترت کنن هان؟؟؟

    پاسخحذف
  28. فوق العاده بود !
    یک جمله عشقی تمام عیار !

    پاسخحذف
  29. چی میشه اگه حرفت را از کلاغها هم بشنویم،بذار دو سه نفر از کنارت نونی خورده باشن!!
    کلاغ ها هیچ وقت حسود نبوده اند
    شاید خبرچین باشند
    و قار وقارشان مغزت را خورده باشد..
    اونها ذاتشان این جوریه و ذات هرکی واسه خودش عزیزه

    پاسخحذف
  30. تمامی کلاغهاوکلاغ دوستان برای نشستی اضطراری جمع شوند تا برای حل این نوع مشکلات قار وقور کنیم تو انجمن!مگه ما از گوسفندایی که تو انجمن بع بع میکنن چی کم داریم؟؟!

    پاسخحذف
  31. @الهام
    مرسي
    آره عزيزم ، ميلاد بوده

    @ديلماج
    چشم ، تخفيف هم مي دم
    ولي فقط بخاطر گل روي شما

    @بنفشه
    ديشب آپ كردي
    آفرين
    مرسي از تعريفت

    @نشانه خوان
    شيطونك
    ;-)

    @عليرضا
    قربونت ، مرسي
    :-)

    @سيد
    حالا شما عاشقي ديگه همه چي رو عشقي مي بيني
    آي ي ي ي ي ، سيد ِ عاشق!

    @بهانه
    كلاغ ها رو دوست دارم
    ولي خبرچين ها رو نه
    هيچ كلاغي هرگز خبرچين نبوده عزيزم
    و من اينو ميدونم
    همه ي كلاغ ها ، حتما كلاغ نيستند
    :-)
    مرسي

    @انجمن حمايت از كلاغان مظلوم
    قــــــــار قــــــــار

    پاسخحذف
  32. قابل توجه اون سری از آدمایی که حرفایی به نقل از دیگران(اکثرا هم بدخواه و حسود)نسبت به یه سری میشنون و بر اساس همون حرفای شنیده شده قضاوت میکنند

    پاسخحذف
  33. بعله اون کلاغ من بودم.
    من پادشاه کلاغها هستم
    قاصدک جان وقتی چشمای مبارکت رو کف دستت لمس کردی، پی به عمق اشتباهت میبری.
    آخه عزیزم، جونم، دختر عاقل !
    چرا به کسی که هیچ کاری باهات نداره توهین میکنی ؟!
    اصن تو چه بدی ای از این جماع بی آزار دیدی؟؟

    پاسخحذف
  34. در ضمن من بعد از اینکه اون آی دی رو عوض کردم تازه فهمیدم که چقدر مشهور شده بود.
    همه عالم و آدم میشناختنش !

    پاسخحذف
  35. ***

    ها !!!

    می دونی چرا دنبال کلاغ می گشتم ، آخه این یارو یه چیزی به من بدهکار بود می خواستم مچشو بگیرم ، حیف که تا روز تولد من خیلی مونده !!!! دی

    ولی جدا من که باورم نمی شه اون کلاغ ، میلاد بوده باشه ! به نظر من واقعا با هم فرق دارن !!!

    من هنوز تو کف متنش واسه تولدش موندم ، ولی این میلاد کنونی اصلا اون مدل متنا بهش نمیاد !!!

    البته قصد جسارت ندارما ، دارم درباره تفاوت ها حرف می زنم !!!!

    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  36. @ ميلاد
    مي گم تازگي كلاغ براي خودشون اسم انتخاب مي كنند مثلا اسام هايي كه با ميم شروع مي شه ؟

    @ قاصدك
    يه جورايي باورم شد كه كلاغ ها مي توونن حسودي هم بكنن !!!!

    پاسخحذف
  37. آخر قصه های بچگی، یه جمله تکراری بود: قصه ما به سر رسید، کلاغه به خونه ش نرسید!! چه جالب، وقتی قصه ها رو درگوش مخاطبش بگی، دیگه هیچ کلاغی به مقصد نمی رسه... (نمیدونم چرااین برداشت و کردم)
    اون کلاغ سفیده هم خیلی نازه، دلم براش می سوزه...

    پاسخحذف
  38. @سينا
    ممنونم پسرم !

    @Crow
    بابا يه دقيقه اينجا نمي توني زبون به دهن بگيري ؟
    چقدر قار قار مي كني كلاغ!
    D:

    @ميلاد
    تو هنوز براي ما كلاغي ميلاد
    هيچ ربطي هم به آي دي نداره
    =))

    @الهام
    چرا باورت نشه ؟
    ميلاد = كلاغ

    @جنون جنوبي
    آره عزيزم ، باورت بشه
    اين يه واقعيته

    @مريم بانو
    تو الان ميلادي يا مريم ؟
    ;-)

    @مجذور يك بي نهايت عجيب
    برداشت جالبي بود
    بله ، اون سفيده با نمكه
    گناه داره خيلي
    :-)

    پاسخحذف
  39. نه من مریمم! میلاد رو من تعصب داره!!!

    :))))))

    پاسخحذف
  40. نه من مریمم! میلاد رو من تعصب داره!!!

    :))))))

    پاسخحذف
  41. وقتي بارون مي آد ديگه كلاغ حرفي نمي زنه، مثل الان :دي
    پس تنها حرف "تو" شنيدني ست... :)

    پاسخحذف
  42. قاصدک جان ممنون که به شبیخون بلا سر زدی
    اکثر پست های وبلاگ ات خونده شد
    بسیار لذت مند شدیـــــــــــــم
    :دی

    پاسخحذف
  43. به نظرم فوق العاده بود
    کوتاه
    کامل

    پاسخحذف
  44. این جمله هم از نادر ابراهیمی است و "حسودی" نیست و "غصه"است.

    پاسخحذف
  45. عالی بود...چقد خوبه اینجا!!!!!!!

    پاسخحذف