۱۳۸۸/۰۹/۲۰

! ساده ... اما سخت


۳۹ نظر:

  1. يه پست متفاوت و جديد . والبته زيبا ..

    پاسخحذف
  2. درود
    قانونی که باید باشد اما ما در یاداوریش سخت گیری لازم را نداریم.
    بارانشید

    پاسخحذف
  3. کو محبت که بخوایم از اینجاها بگذرونیمش؟
    اوضاع خیلی بی ریخته

    پاسخحذف
  4. خراب عکسی که گذاشتی شدم !
    محبت چیه ؟ خوردنیه ؟ :))

    پاسخحذف
  5. از وبلاگ آبنبات چوبي ترش
    http://abnabattorsh.blogspot.com


    تا حالا کسی رو دوست داشتی؟ اذیتش نکن تا می تونی خوب نگاش کن

    پاسخحذف
  6. یه خرده خوندنش سخت بود
    ولی به هر حال قشنگ بود...فقط یه جوری حالت نصیحت گونه داشت.چی بگم والا

    پاسخحذف
  7. محبت از همه اینا رد میشه از دل بعضی آدما رد نمیشه

    پاسخحذف
  8. سخته اینطوری بودن...اما اگه بشه چی میشه

    پاسخحذف
  9. متاسفانه من محبت رو تو شرايط عالي هم نميتونم كه ابراز كنم
    چه برسه به هفت خوان رستمي كه شما گذاشتيد!!
    .......
    زيبا بود

    پاسخحذف
  10. چه فونت خوشگلی داشت این متنه .. آدم قــِرش می گیره ! :))
    من هر دفعه میام اینجا بیشتر محو جلوه های بصری میشم تا نوشته ها ! ببخشید ! ولی خیلی باحالن. :)

    پاسخحذف
  11. ***

    خیلی پر محتوا بود .

    .........................

    آخر خلاقیتی دختر !



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  12. ***

    یه لحظه احساس کردم باید بیشتر ابراز وجود کنم !



    پی نوشت : این کامنت صرفا جهت ابراز وجود بیشتر در وبلاگ یک عزیز می باشد و ارزش دیگری ندارد !
    :D

    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  13. سلام.من نمدانم به نگاه تو چه رازيست نهان كه من اين توان ديدن و گفتن نتوان

    پاسخحذف
  14. مخلص قاصدک خان نیز هستیم

    پاسخحذف
  15. از کجا،از کی،چی جوری!؟!؟
    بیشتر باید کشفش کرد تا آموختش.

    پاسخحذف
  16. امیدوام خوشتون اومده باشه ... حداقل اگر هم بدتون اومد به سلیقه کج و معوج من ببخشید :)

    پاسخحذف
  17. در کل ما باید خیلی چیزارو بیاموزیم
    اینم روش

    پاسخحذف
  18. اينجا يه نفر اسم وبلاك منو اوردا
    هان؟!

    پاسخحذف
  19. سلام خاله قاصدك
    ديشب يه نيمچه هكي شده بوديم.نمي دونم چه جوري ولي طرف داشت هنوز فضولي مي كرد و وقت نكرده بود پسورد رو عوض كنه.زودي به دادش رسيدم.البته فكر كنم خيلي آماتور بود.يه كم هم مثل بابامون اسكل بود.

    پاسخحذف
  20. سلام . خیلی زیبا بود . لذت بردم . مرسی دوست خوبم




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  21. مرسی که انقدر مهربونی مرسی که انقدر ماهی

    پاسخحذف
  22. محبت؟ که بعد بگن بهت هالو پپه؟؟

    پاسخحذف
  23. شوخی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گفتم چرا وبلاگت منو 1 ساعته میخکوب کرده و رفتم آرشیوت رو زیر و رو کردم حالا خوبه هر پستت 1 دقیقه خونده میشه اما آدم رو میذاره تو کف... ناجووور!!!!!


    کاش پسر بودم، خودم می گرفتمت :دی

    پاسخحذف
  24. یه بار امتحانش کنی، اینقدر مزه اش به دلت میشینه که مشتری دائم میشی

    :X

    پاسخحذف
  25. خيلي زيبا بود خاله قاصدك واقعا بايد نگاه عميقي بهش كرد

    پاسخحذف
  26. ممنون از توجه ات
    موفق و سلامت باشی
    با مهر

    پاسخحذف
  27. چه وبلاگ با سلیقه و مرتبی . آفرین :)

    پاسخحذف
  28. هزینه دوره آموزشیش زیاده اما می ارزه

    پاسخحذف
  29. محبت!
    يادت باشه لبخندهزينه نداره اما هزاران نفر را سيراب مي كنه

    پاسخحذف
  30. چند بار خوندمش اما بازم چیزی ندارم که بگم....

    زیبا بود..

    پاسخحذف