۱۳۸۸/۱۲/۰۸

ندامت

ای دریغ از

هرچه دادم

برای دوست

۳۱ نظر:

  1. gesedaki to az mohandes pangol joni hich khabari nadari??

    پاسخحذف
  2. @Cma
    نه عزیزم ، البته از یکی از دوستاش خبر گرفتم ، گفت حالش خوبه
    حدود 1 ماه پیش
    الان دیگه خبری ندارم
    من هم نگرانش هستم

    پاسخحذف
  3. دوست آن است كه خود نگويد همان كه جبار بگويد!!!

    پاسخحذف
  4. با کسب اجازه باید عرض کنم که
    ای دریغ از آنچه ماند و ندادم برای دوست

    پاسخحذف
  5. با زروان موافق ترم

    اگه واسه دوست دادی که دریغ نداره.اگه هم خیلی دریغش غلیظ و زیاده پس حتمن واسه دوست ندادی

    پاسخحذف
  6. میگم چن وقته تو هر پستی آپ کردی و ما اومدیم دیدیم یا دریغ بود یا حسرت یا نفرت یا سرگیجه
    چه خبره بابا.بسه دیگه.کهریزکی ها هم دیگه اینقد شاکی نیستن. حالا جاهای خوبش رو هم ببین شما

    پاسخحذف
  7. @فرشاد
    هاااا ؟
    ;)

    @زروان
    خوبه که اینطور فکر می کنی
    خوشحالم برات

    @عمورضا
    موافقم
    از اول نمی خواستم یه چنین محیطی داشته باشه اینجا
    ولی اینطوریه فعلا
    الکی خوش نمی تونم باشم
    نمی تونم به چیز دیگه ای تظاهر کنم
    متاسفم اگه ناراحت شدید

    پاسخحذف
  8. *********************************

    موهامو ريخته بودم دور نگاهت يادته؟
    عكسا و موي پريشونو بهم برگردون

    ********************************
    biatudige.persianblog.ir

    پاسخحذف
  9. اگر نمی‌دادید می‌گفتید چرا ندادم و بخاطر اون نادم می‌شدید.
    آدم‌ها ‌همیشه نادم‌ند.

    پاسخحذف
  10. آخر و عاقبت دست و دل باز بودن...!!

    پاسخحذف
  11. من که ناراحت نشدم.بلاگ خودته.

    آدم الکی خوش باشه بهتره از اینه که الکی غم و غصه داشته باشه.

    پاسخحذف
  12. گذشته از اون من اشکالم رو به متن وارد کردم،نه به خودت دخترم.
    میگم این پست یه پای منطقش میلنگه.به دوست هر چه دادی کم دادی و چه جای دریغ!!هر چه هم رسید نکوست که به قول سعدی گو "همه دشنام ده کز لب شیرین دعاست"

    پاسخحذف
  13. @ناشناس
    شعرت قشنگ بود ، ممنونم

    @علیرضا
    چون عملا دوستی در کار نیست !

    @اُغلُن
    این هم حرفیه ، آره واقعا

    @داروگ
    :-|

    @بهانه
    آخر و عاقبت سادگی !

    پاسخحذف
  14. @عمورضا
    من البته نمیشه گفت غمگینم ، واقعا نه
    هر لحظه در حال بگو بخند و شیطونی هستم
    خودت می دونی تا حدی
    ولی وقتی که دلم می گیره میام یه پست میذارم توی وبلاگم
    یعنی تا دلم می گیره یاد اینجا می افتم
    از طرفی هم نمی خوام هی انرژی منفی منتقل کنم
    ....

    پاسخحذف
  15. اي دريغ از هر چه دادم بهر دوست

    پاسخحذف
  16. شاعر ميگه:دريغ و درد از عمرم كه در وفايت شد طي
    پند نوشت:)
    خاله پست جديدت رو خوندم خواستم دعوات كنم ديدم رضا هم همينو گفته.ولي من مثل رضا نميگم وبلاگ خودته هرجور دلت خواست بنويس.
    خاله تابلو از دنيا شاكي هستي.بيخيال شو بابا.واقعا دنيا به اين مسخره اي ارزش اينو داره كه همش آدم شاكي باشه؟من كه به شخصه كل دنيا و همه چيزش رو به مسخره مي گيرم.اينكه توي اين كهكشان به اين بزرگي من نشستم و فكر مي كنم چرا زندگي حال نميده از همش مسخره تره . يه كم شاد باش .اين فقط به ديد خودت بستگي داره.همه اونچي كه ما فكر مي كنيم بده شايد خوب باشه .ما اشتباه مي كنيم .دفعه ديگه كه اومدم اينجا شاد نوشته باشي .

    پاسخحذف
  17. @نگاه
    مرسی خاله جان

    @م.پارسا
    چشم ، همین

    پاسخحذف
  18. منم در مورد یک نفر مشابه این جمله رو بارها به زبون آوردم، ولی گاهی که فکرشو می کنم می بینم در قبال اونچه که از دست دادم، چیز بهتری نصیبم شد...
    ارزش خیلی چیزارو تو از دست دادنشه که درک می کنیم،
    شاید دیگه هرگز به دستمون برنگرده ولی نتیجه کارمون، به هزار شکل ناممکن به سمتمون برمی گرده، و ارزشش تا دنیا دنیاست، محفوظ می مونه، حتی اگر تا همیشه قدرش ناشناخته باقی بمونه.

    دنیای کوچیکیه، زود با درد و دریغ پر میشه، دنیاتو خالی کن خاله، خالیه خالی...
    فقط قاصدکی، دفعه بعد که منو دیدی یادت باشه این خط بالایی و بخودم بگی که خودم بیشتر نیاز دارم.
    :D :-*

    پاسخحذف
  19. ما به جای کامنت که ابتدا رومون وا نمی شد بعد هم که شد ما تو روش در اومدیم، بهتوه اسمس دادیم ننه اما پاسخ نگفتی :-(

    پاسخحذف
  20. سلام عزیز مهربانم. ممنونم برای همدردیت!

    پاسخحذف
  21. گلم سعی کن واسه تصمیم های گذشته هرگز خودت رو ملامت نکنی.....
    قرار نیس حالا که عاقلتر شدیم بگیم چرا یه سال پیش اون کار و کردم من مطمئنم تویه زمان خودش بهترین تصمیم بود

    تازه یادت نره یه روزی دوست بود

    پاسخحذف
  22. ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی
    بی دوست زندگانی ذوقی چنان ندارد
    به وبلاگم سربزن خوشحال می شم

    پاسخحذف
  23. wat ever u do today , peopel often forget tomorow ... do good any way ... :)
    وبلاگ جالبی داری ... خیلی جالب

    پاسخحذف
  24. درسته که :
    ما را دگر از حربه ی دشمن گله ای نیست ...
    کان عهد که بستیم رفیقان بشکستند ...
    یا
    عجب بالا و پایین داره دنیا
    چقدراین روزگار دلسرده با ما
    یه روز صد تا رفیق دور و برم بود
    مرا اکنون ببین تنهای تنها
    یا ...

    ولی اینو بدون که :
    با دوست بخور گر نه به دشمن ماند ...

    پاسخحذف
  25. سعی کن توقع متقابل نداشته باشی

    پاسخحذف
  26. سلام قاصدک جان
    بعد از قرنها مسیرم افتاد به بلاگ اسپات گفتم یه سری بهت بزنم..
    منم گاهی پشیمونی اومده سراغم.. اما هربار یه درسی گرفتم.. والآن کمتر این احساس به سراغم میاد.. هرچند هزینه درسهایی که پرداختم گاهی گرون بود

    موفق باشی

    پاسخحذف
  27. salam
    aziz webto didam ghashngee
    web man:www.tania2012.blogfa.com
    montazer to va dosat
    mimonammm

    پاسخحذف