۱۳۸۹/۰۱/۱۷

محکم باش


وقتی خیلی نرم میشی
همه خمت می کنند

۳۱ نظر:

  1. احساس مي كنم اين پست با حال و هواي الان من خيلي مي خونه ممنون خاله جان

    پاسخحذف
  2. @بهانه
    برام خیلی جالبه که اولین کامنت رو تو گذاشتی عزیزم
    برات یه کامنت خصوصی گذاشتم توی وبلاگت
    برو بخون
    :)

    @نگاه
    با حال و هوای خیلیامون میخونه خاله
    خواهش می کنم

    پاسخحذف
  3. قاصدک عزیزم...
    نمیدونی چقدر این مهربونی هات حال و هوامو عوض کرد...
    قبل از کامنت شما من این پست رو تو گودردیدم...وحسی بهم گفت که ....
    مرسی دختر...
    مرسی.
    میبوسمت

    پاسخحذف
  4. سلام عزیزم. خوبی؟ بخرش . حال خوبی میده به آدم!

    پاسخحذف
  5. به به ! چه پستی و چه عکس متناسب و قشنگی . عالی

    پاسخحذف
  6. عکست عالی بود؛ با اجازت سیوش کردم که هروقت میبینمش یاد حرفت بیفتم و قوی باشم...
    گل گفتی دختر, لذت بردم, ممنون.

    پاسخحذف
  7. خیلی خوبه

    راسسی همه خمت می کنن که درسته.دلیل لین جدا نوشتن چیه؟

    پاسخحذف
  8. @بهانه
    فدای تو دختر
    کاری نکردم عزیز دل
    منم میبوسم روی ماهت رو

    @رویا
    حتما می خرم
    :)

    @زروان ازلی
    نظر لطف شماست
    ممنونم از تعریفت

    @س ی م ا
    اختیار داری ، اجازه ی ما هم دست شماست
    خوشحالم که دوست داشتی
    فدات

    @عمورضا
    مرسی عمو
    اینطوری بهتره عمو ، من امتحان کردم
    راحت تر خونده میشه
    ها ؟؟

    پاسخحذف
  9. دقیقا
    بخاطر همین من امروز میخوام برم به مدیر عاملم بگم وقتی نیستس اینجا همه منو گیر میارن
    بهم زور میگن چون من میخوام زیادی مودبانه بر خورد کنم وسط چند تا گرگ
    بگم که نمیخوام ساعت کاریم زیاد شه
    بگم که .....



    آخی چه خوب شد حداقل به شما گفتم

    پاسخحذف
  10. گاهي هم خَر ِت مي كنن !


    لاااااااايك به جمله

    پاسخحذف
  11. عكست هم عاليه نمي دونم چرا دلم براي اون آخري انقدر مي سوزه

    پاسخحذف
  12. @یکی
    هر کاری می خوای بکنی ، قبلش خوب فکر کن
    در ضمن حواست به پست قبلی من هم باشه
    اگه نمیتونی چیز خوبی بگی، چیزی نگو و به قول ماریه یا فریاد بزن یا ساکت باش ، ناله نکن
    امیدوارم موفق باشی
    :)

    @حیاط خلوت
    وااای سرور ، اینم خدا بود
    خرت می کنند
    یه عکس توپ هم داشتم اتفاقا براش
    عکس خر
    :))
    در ضمن به لیبل هم توجه کن
    این جمله برای من نیست ، عینا از کتاب سووشون سیمین دانشور آوردم
    خیلی خوشم اومد

    پاسخحذف
  13. یه جورایی محشر بود...هم عکس هم جمله!باید قابش کرد زد به دیوار!
    خوشحال می شم به منم سری بزنی

    پاسخحذف
  14. خمِت میکنن و سوارت هم میشن!!

    پاسخحذف
  15. اگه سفت باشي هم كه ميشكني.پس چه كار بايد كرد.
    البته "همه" به نظرم غلطه هميشه كساني هستن كه دركت مي كنن

    پاسخحذف
  16. پس مرحبا به انتخاب محشرت

    خر هم تقديم به شما ،‌ به موقع ازش استفاده كن :))

    پاسخحذف
  17. وقتی خیلی سفت باشی می شکنی. ولی اگه نرم باشی احتمالن بعد خم شدن می تونی به شکل اول برگردی.
    .
    اون جمله ای هم که گفتید چشم.حتمن میزارم.

    پاسخحذف
  18. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  19. ولي ميشه انعطاف داشت و خم نشد!
    حتي اگه نرم باشي! نه!؟

    Send from my iPhone

    پاسخحذف
  20. @کاف
    مرسی عزیزم
    بهت سر زدم
    :)

    @سینا
    ها ؟ آره خب
    پس محکم باش رفیق
    :))

    @م.پارسا
    زیادی که نرم بشی بچه ات هم درکت نمی کنه
    شاید حتی پدر و مادرت
    ولی خب هرچی شما بگین

    @حیاط خلوت
    مرسی عزیزم
    بابت خر هم ممنونم
    :))

    @ماریه
    ای جان با این کامنتت
    چشمت بی بلا
    مرسی عزیزم

    @Pedip
    شاید
    نمیدونم راستش
    !

    پاسخحذف
  21. فوق‌العاده است خاله. خیلی خوب از اطرافت پیام می‌گیری. حالا من یه چیز دیگه یادم اومد؛ اگرکه خیلی هم سخت باشیم، روزی می‌شکنیم...
    یه چیز دیگه؛ اون آیکون‌های اشتراک‌گذاری بود که بهم داده بودین؛ یاد گرفتم چطور اون‌ها رو بیارم زیر مطالب: باید اون‌ها رو کپی می‌کردیم زیر این کد:

    پاسخحذف
  22. فوق العاده بود قاصي
    *
    و وقتي خم بشي چي مي شه؟!؟!

    پاسخحذف
  23. بهتر حواسمون باشه از سفتی زیاد خود به خود هم نشکنیم...

    دوست داشتم کارت رو خاله

    پاسخحذف
  24. @اغلن
    لطف داری خاله جان
    آره خاله ،زیاد هم نباید سخت بود
    چه خوب خاله ، آفرین خوب پیداش کردی
    مرسی گفتی خاله
    :)

    @BānØØЎê ĢĦām
    قاصی فدات ;-)
    جواب : سوارت می شن
    :))

    @سارا
    بله خب
    خاله هم تو رو دوست داره
    :)

    پاسخحذف
  25. @B.a.N.a.F.s.H.e
    مثلا کِی عزیزم
    چه جور خم شدنی ؟
    به ازای چی ؟
    در مقابل کی ؟
    کی خمت کنه ؟
    چرا خم شی ؟
    بعد دوباره راست شی یا همون خم بمونی ؟
    یا اونقدر خم که بشکنی ؟
    یا سوارت شن ؟
    بگو عزیزم
    منتظرت حرفات هستم
    :)

    پاسخحذف
  26. ولی اگه نرمی نباشه سخت ها چطور شناخته بشن؟

    پاسخحذف
  27. آفرین. خیلی موافقم. همیشه جواب عکس گرفتم از نرم بودن. و البته خیلی سفت بودن هم خوب نیست.

    پاسخحذف
  28. وقتی خیلی نرم میشی
    همه هم نمي تونن خم ِت کنند
    و براي ابد مانا مي شوي

    پاسخحذف