۱۳۸۹/۰۱/۱۲

هیـــس


هر اتفاقی که افتاد
اگه نمی تونی چیز خوبی بگی
هیچــی نگــو

۴۲ نظر:

  1. سکوتت از تمام حرفهای روی لبت دلنشین تره... بیشتر ساکت باش

    پاسخحذف
  2. @سارا
    دست شما درد نکنه
    اگه من دیگه باهات حرف زدم
    :)))

    @mohammad
    جان ؟
    سایتتونم دیدم
    چقدر اصفهانی زیاد شده جدیدا
    ;-)

    پاسخحذف
  3. آفــــرین. گل گفتی : )

    پاسخحذف
  4. آفرين
    همون دهنتو ببند خودمون
    خيلي هم چسبيد

    اي بدم مياد حتماً بايد اظهار فضلي نصيحتي چيزي بكنن
    يكيش همين خود من

    پاسخحذف
  5. @س ی م ا
    خودمم دوس داشتم
    البته جمله ی خودم نیست
    اتفاقی شنیدم و رو هوا قاپیدم
    :)

    @حیاط خلوت
    مادر فدات شه الهی
    منم بدم میاد از پر حرفی و حرفای بی جا

    پاسخحذف
  6. چرا؟
    طاقت شیدن تلخی ها نیست؟
    هیمشه باید خوبی ها رو ببینیم و بشنویم!؟
    نه!

    پاسخحذف
  7. @داروگ
    نه دوست خوبم
    منظورم اصلا این نبود
    نمیدونم ، شاید شما حرفای بی ربط صدتا یه غاز نشنیدی تا حالا ؟
    حرفای بیهوده
    کاش میتونستی یه سری به آرایشگاههای زنونه بزنی!!
    ;-)

    پاسخحذف
  8. یعنی قاصدک از اون جمله هاییه که به قول مامان بزرگا باید با طلا نوشت قاب کرد زد به دیوار.
    این جمله رو خیلی وقتا به خودم می گم، زمانهایی که هیچ حرف خوبی واسه گفتن به خودم ندارم... ولی گاهی که همه این نگفته ها جمع میشه، بدجوری می ریزه بیرون؛ گاهی هم جور دیگه نمود پیدا می کنه، طوری که خیلی جاها، باید بریزه بیرون، ولی ناخودآگاه حبس میشه

    علی ای حال
    هیس! قاصدک گفته چیزی نگم
    :D
    :*

    پاسخحذف
  9. کاش میشد این جمله رو قاب گرفت زد به دیوال.. باور کن لازمه میشه همیشه...

    پاسخحذف
  10. کاملا باهات موافقم

    پاسخحذف
  11. @مجذور یک بی نهایت عجیب
    منم دوس دارم این جمله رو
    فدای اون دلت ، خب بیا با هم درد و دل کنیم دختر
    بالاخره یه روز این کارو می کنیم
    مطمئنم
    :)

    @مالزی نشین
    اگه بخوای من برات قاب می کنم می فرستم که بزنی به دیوال :))
    تقریبا همیشه لازمه

    @فرناز
    کلا نباید به کسی گفت :))
    هیشکی به هیشکی نگه
    این یه قانونه
    :-*

    پاسخحذف
  12. همینه دیگه
    درد همینه که فکر می کنیم باید حتماً یه چیزی بگیم والا ملت فکر می کنن خدای نکرده لالیم
    :سر تکون دادن

    پاسخحذف
  13. قاصدک@

    مامانی به جان خودم اگه منظورم شما بوده باشید....
    خشن نشی ها من می ترسم:)

    پاسخحذف
  14. حال تو سعی کن از هر چیزی که میگن یه نکته خوب برداشت کنی
    به هر حال در دهن آدما رو که نمیشه بست.حالا این وسط پسته های بی مغز هم با لب وا کردن رسوا بشن زیاد بد نیست.خودش یه نکته مثبته

    پاسخحذف
  15. عالی بود مطلبت. لینکت میکنم

    پاسخحذف
  16. @اُغلُن
    مرسی خاله جان
    :)

    @علیرضا
    خب خدا رو شکر
    ;-)
    مرسی

    @رویا
    سلام به روی ماهت
    الان میام وبلاگت
    :))

    پاسخحذف
  17. خوشگل بود خاله جون دوست داشتم

    پاسخحذف
  18. شکر خدا. امیدوارم روزای خوبی در پیش رو باشه برات!

    پاسخحذف
  19. خاله خبراييه؟
    احساس ما اينو ميگه

    پاسخحذف
  20. @نگاه
    مرسی خاله

    @رویا
    فدات شم عزیزم
    :)
    برای شما هم

    @م.پارسا
    خبر چی ؟
    احساست چی میگه ؟
    ها ؟

    پاسخحذف
  21. آخ خ خ خ راس می گی
    می گن یا فریاد بزن یا سکوت کن
    ناله نکن

    پاسخحذف
  22. خاله چرا هول شدي؟
    فقط يه احساسه.
    گفتيم شايد عمويي چيزي در راه باشه.
    با اين هول شدنت مطمئن شديم:)

    پاسخحذف
  23. @B.a.N.a.F.s.H.e
    دختر این کامنتت خدا بود
    من الان تو کفشم
    :-|

    @م.پارسا
    بچه 4 ساله زدن نداره
    وگرنه چنان می زدمت که ...
    :)
    خاله احساست دروغ محض میگه
    خجالت نمی کشی واسه خاله ت حرف در میاری ؟
    :))

    پاسخحذف
  24. خیلی خوب بود
    باور کن یکی از بهترین هات بود .
    مرسی .

    پاسخحذف
  25. الان چیزی نمیگم تا وقتی بتونم چیز خوبی بگم

    پاسخحذف
  26. بهتره ساکت باشی و احمق به نظر برسی تا حرف بزنی و بفهمن واقعن احمقی...
    چقد من این جمله رو دوس دارم!

    پاسخحذف
  27. @Mandalayz
    مرسی خاله
    خودمم دوسش دارم :)

    @سینا
    منتظر می مونم

    @ماریه
    فدای تو دختر
    خیلی خوب گفتی
    راستی یادم بنداز یه کاری باهات دارم
    نه اصلا خودم میام پیشت

    پاسخحذف
  28. من منتظر قابم هستم! چرا نمیرسه؟
    :D

    پاسخحذف
  29. @مالزی نشین
    اگه راس میگی آدرس بده
    :D

    پاسخحذف
  30. آخ گفتی ..

    اصلا چه معنی داره ما می خواهیم واسه هر چیزی حرفی بزنیم .. چه معنی داره هرچی از ما سوال میشه ججتی اگه اصلا اطلاعاتی نداشته باشیم بازهم هی کلی حرف می زنیم ..
    ای بابا !!!

    --
    آبجی یه زحمت بکش این آدرس وبلاگ من تو به کسی نگو و به همه بگو و و وبلاگ خودت اصلاح کن

    paknewis2.blogspot.com

    مرسی!!!!

    پاسخحذف
  31. ای بابا اینجا هم که دعوای اول شدن هست. نشد ما یه وب بریم دعوای اینجوری نباشه!!!

    خوبی عزیز؟
    من هیچ چیز خوبی ندارم بگم ولی اومدم حال و احوال بپرسم:دی

    پاسخحذف
  32. @فرشاد
    اوهوم
    لینکت رو اصلاح کردم داداش فرشاد
    ولی بار آخرت باشه لینکت عوض میشه ها
    چه معنی داره اصلا آدم لینکش عوض بشه
    ;-)

    @دیلماج
    همین که میای حال و احوال می کنی کلی برام ارزش داره عزیزم
    ممنون که به یادمی
    :)

    پاسخحذف
  33. خاله خبریه؟؟
    یه چیزهایی به نظر میرسه از اینجایی که من وایسادم!
    بذار بشینم،
    آها!
    از اینجا هم همونجور به نظر میادها!!
    مبارکه ایشالا!!
    ای وای حواسم نبود.
    هـــــــیـــــــس!!!
    بین خودمون میومنه خاله.

    پاسخحذف
  34. میومنه=میومنه!!
    حواسم واسه ادم نمیذارن که!

    پاسخحذف