۱۳۸۹/۰۸/۱۵

ناشناخته


خودت را بشناس ، پیش از آنکه دیر شود

چه بسیار قطره هایی که از تشنگی مردند

۱۹ نظر:

  1. پارادوکس قشنگی بود
    قطره هایی که از تشنگی مردند!!
    منم دارم از تشنگی می میرم!!!

    پاسخحذف
  2. دوست ندارم مثل اون قطره ها باشم این روزها خوب می دونم باید یه کاری کرد

    قشنگ بود

    پاسخحذف
  3. و بعد از شناخت قدر خودت رو هم بدون

    پاسخحذف
  4. خیلی خوشم اومد !!!

    خاله عجب چیزی بودی تو ، کشفت نکرده بودیم !!! :D

    پاسخحذف
  5. آفرين........نه جدي آفرين
    همه عرفان رو توي دوتا جمله گفتي

    پاسخحذف
  6. خیلی قشنگ بود، خیلی
    لذت بردیم بسی زیاد

    پاسخحذف
  7. خيلي خوب بود
    قطره قطره چكيديم بر تشنگي خود
    وهمچنان محتاج ِ درياييم

    پاسخحذف
  8. چرا با گوگل بیام باید پسورد بدم؟میشه توضیح بدید؟شما پسورد منو بعدش میبینید؟

    پاسخحذف
  9. @ناشناس
    نه دوست من ، من که پسوورد شما رو نمی بینم
    میتونی با استفاده از نام/آدرس اینترنتی پیام بگذاری
    ممنونم برای نظرت
    :)

    پاسخحذف
  10. سلام ...سلام ... خیلی وقته نمیام پیشت قاصدک جون دلم واسهت یه ذره شده بود... این دفه هم با این جملت بهم حال دادی ووووووووووو دارم خودمو مبشناسم هنوز ماموریتم تموم نشده واسه خود شناسی ... فعلا

    پاسخحذف
  11. وبلاگ بسیار زیبایی داری
    لذت بردم از خوندنش

    پاسخحذف