۱۳۸۹/۱۰/۰۴

ایستاده بر صلیب


به صلیب هم اگر کشیده شدی
مسیح باش
نه مترسک سر جالیز

۱۸ نظر:

  1. اووووول
    عالی بود بی نظیر. خیلی دوستش داشتم

    پاسخحذف
  2. به نظر من:
    به صلیب هم اگر کشیده شدی
    خودت باش
    چه مسیح، چه مترسک سرجالیز

    پاسخحذف
  3. به به
    منم ميخواستم حرف رضا رو بزنم كه گفت
    ولي من مترسكو دوست دارم كه

    پاسخحذف
  4. حرف عمو رضا واقع گرايانه تر و حرف قاصدك ايده آل تر و البته نوعي موراليته بود.
    هر دو زيبا

    پاسخحذف
  5. تناسب عکس و متن شاهکار بود
    و حرف عمو رضا پادشاه کارتر !!
    کلن ایول

    پاسخحذف
  6. خيلي زيبا بود خاله جان خيلي دوستش داشتم موفق باشي ايشالله ايشالله ايشالله

    پاسخحذف
  7. فاطمه:خیلی جالب بود.از اینکه فقط بگم خیلی جالب بود بدم میاد اما خدائیش حرف دیگه ای نمیشه گفت

    پاسخحذف
  8. قاصدک جان تو که تکی هیچ ... عمو تو هم تکی هردتون زیبا نوشتین

    پاسخحذف
  9. سلام به شما وبلاگتون زیباست امیدوارم زیباتر هم بشه منم یه وبلاگ دارم به نام زیرچترخاطرات من خاطراتمو توش مینویسم و زیر یه چتر کوچک و ساده درباره خاطراتم حرف میزنم اگه میشه لطف کنید به کلبه کوچیک من بیاین و در بهتر شدن وبلاگم کمکم کنید بی صبرانه منتظرتون هستم اگه با لینک موافقید لطفا اعلام کنید تا لینکتون کنم به امید اینکه دوستای خوبی با هم باشیم شاد باشید

    پاسخحذف
  10. وبلاگت که سالمه ؟!
    جا داره بگم خیلی هم عالی :)

    پاسخحذف
  11. عالی !
    ..
    به صلیب هم اگر کشیده شدی
    چون مسیح ، خودت باش
    نه مترسک سر جالیز

    پاسخحذف